חזרה לחברי שלש

נילי קופלר

שם: נילי קופלר

שיער: חום

עיניים: חום ירוק

סוג שיער: גלי

גוון עור: בהיר

 
 

קורות חיים:

הווה: קורס קריינות לרדיו ולטלוויזיה, מכללת גבע לתקשורת.
יוני 2012: סדנת משחק מול מצלמה לשחקנים, בהנחיית הבמאי גיא נתיב.
2007 – 2010: בוגרת סטודיו למשחק ניסן נתיב ירושלים, מחזור כ"א.
יולי 2010: סדנת משחק מול מצלמה בהנחיית הבמאי והשחקן דור צויגנבום.
יוני 2009: סדנת קולנוע ומשחק מול מצלמה בהנחיית הבמאי רם לוי, בשיתוף תלמידי "סם שפיגל".
ינואר 2009: בוגרת סדנת קרבות במה בהנחיית מורי ה-BASSC
(The British Academy of Stage & Screen Combat)
אוקטובר 2006- יוני 2007: סדנת משחק בסטודיו "ניסן נתיב", ירושלים.
2003: בוגרת מגמת תיאטרון 5 יח"ל בבית הספר התיכון שליד האוניברסיטה העברית בירושלים. במסגרת המגמה ביימתי את המחזה "חשיבותה של רצינות" מאת אוסקר ווילד.
1999 – 2003: בוגרת ארבע שנים ב"במתעשרה" – תיאטרון הנוער המרכזי של ירושלים.
ניסיון תעסוקתי:
הווה: מפיקת ערבי "פואטרי סלאם" (שירת רחוב תיאטרלית) בתיאטרון האינקובטור. מידי חודש אנחנו מקיימים תחרות לקטעי שירה ומונולוגים בסגנון "ספוקן וורד".
יולי 2012: "בנות הזהב", סדרה. ניצבת.
אפריל 2012: "פלאות", סרט בבימוי אבי נשר. ניצבת.
2011: שיעורי בימוי שחקנים לתלמידי בית הספר לקולנוע "מעלה".
נובמבר 2010: "רגע לפני המראה", סרט בבימוי עמרי לוי. בתפקיד עינת.
2009 – 2010: השתתפתי בליין המופעים "פרה שחוטה" – ליין מופעים קומיים בנושאי יהדות של בית אביחי בירושלים. במסגרת הליין השתתפתי בכתיבה ושיחקתי בשני פרקים בנושא "אלוהים" ו"סקס".
חנוכה 2010: הדרכה תיאטרלית למשפחות באתר "גבעת התחמושת", בתפקיד החשמונאית שלומציון.
2008 – 2009: תרגילים שונים של תלמידי ביה"ס לקולנוע "סם שפיגל".
2005 – 2010: מוזיאון "אסירי המחתרות - ירושלים" – במסגרת עבודתי כמדריכה במוזיאון הקמתי את המערך התיאטרלי של האתר, הפועל כיום כמוזיאון חי בחגים ואירועים מיוחדים. השתתפתי בכתיבת החומרים, בהכשרת חברי הצוות האחרים, וכמובן בגילום הדמויות השונות.
2007: הדרכות תיאטרליות כחלק משחקני מוזיאון "מגדל דוד" בירושלים.
שונות:
- כותבת ומבצעת קטעי "ספוקן וורד". מופיעה עם חומרים מקוריים בפאבים ומועדונים בת"א ובירושלים, תחת שם הבמה "אלן פותלס".
- ניסיון של שש שנים בנגינה על חלילית אלט. קוראת תווים.
שפות: עברית ואנגלית ברמת שפת אם.