חזרה לחברי שלש

אורנה כהן

שם: אורנה כהן

שיער: ג'ינג'י

עיניים: כחולות

סוג שיער: גלי

גוון עור: בהיר

 
 

קורות חיים:

ניסיון מקצועי:
פירסומת לחטיף אנרג'י בתפקיד אשת עסקים ביצ'ית (טרם יצאה)
● "באלה הידיים" – סדרת מערכונים אינטרנטית למבוגרים המשלבת בובות ושחקנים.
● תיאטרון מסכות - יצירת הצגה המשלבת מסכות ובובנאות בהשראת "הנסיכה שרצתה את הירח"
   עבור ילדים ואוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים (כגון פיגור שכלי).
● פסטיבל בת ים 2011 – "התערבות אורבנית" תיאטרון רחוב בהנחיית קרייג ווטסון להקת 
   הפרימיטיב'ס, בלגיה.
● הפקה של "תיאטרון פרסונה" - "משדר טלוויזיה" /מישל וינאוור, תפקיד – השופטת החוקרת   
    פיליפ, במאים: איימי לווינטל ואריאל כהן (2011).
● פסטיבל בת ים 2010 – מופע Cartooneries-הסמוראים, מסיכות גולם – האסירים.
● פסטיבל לתיאטרוני בובות, חולון 2008 - מופע החוצות " צעצועים". 
2004 - היום
עבודה בליצנות רפואית וג'לולוגיה בבתי חולים ומוסדות לאוכלוסיה בעלת צרכים מיוחדים. כמו כן - הדרכת סטאז'ים בליצנות רפואית, והדרכת צוותים רפואיים ופרה-רפואיים בשימוש בכלים מעולמו של הליצן, בעבודתם.
 
לימודים:
משחק:
משחק מול מצלמה אצל גלית אשכול.

master class – משחק למצלמה למתקדמים "טכניקה" – ניב רז ואולי שטרנברג (2013)
 
● "שקט מצלמים רעש" – "סדנאות הבמה": רם נהרי, ערן קולירין, ודובר קוסשווילי (2012)
 
● משחק מול מצלמה "טכניקה" – ניב רז ואולי שטרנברג (2012)
 
● מסלול מקצועי מלא ב-"תיאטרון פרסונה" – בית הספר למשחק פיזי ולתיאטרון עכשווי בהנהלת  
   נלי עמר וטיירי מורל (סיום ב-2011 )
 
● 2008 - 2009: תיאטרון פיזי ועבודה עם מסיכה – נלי עמר.
   סדנאות יוצרים דרך "סדנאות הבמה": נאווה צוקרמן, אבי הדרי.
● לימודים ב"תיאטרון הגוף" – על פי שיטת ז'אק לקוק (2007-2008)
   תיאטרון בובות:
● לימודי בובנאות - סדנת חי- צומח-דומם, אילן סביר (2008)
 
   ג'לולוגיה וליצנות רפואית:
2005 - 2006: לימודי המשך בג'לולוגיה (כולל הנחיית קבוצות) - מכללת אייסיס ישראל.
2004 :לימודי ליצנות רפואית וג'לולוגיה (כולל בובנאות – אילן סביר) ב"שמחת הלב".
   פנטומימה:
● לימודי פנטומימה בפריס – צרפת, בי"ס לפנטומימה של מרסל מרסו (1994-1995)
כמו כן לימודים במסגרות פרטיות אצל יורם בוקר, עמירם אטיאס וצבי כנר.
   מחול:
1982 – 1989: לימוד בלט קלאסי בשיטת R.A.D (Royal Academy of Dance).